ثبت شرکت تضامنی
2017-02-15
ثبت شرکت تعاونی
2017-02-15
سایر امور ثبتی

ثبت تغییرات و مجامع شرکت ها

با بهره‌گیری از دانش و تخصص کارشناسان ثبت شرکت، دادآفرینان همای پرنیان، صورتجلسات مجامع خود را می‌توانید به روش صحیح و با رعایت نکات قانونی و حقوقی، تنظیم نمائید. موارد حقوقی صورتجلسات و تغییرات گاه بسیار دشوار، پیچیده و تخصصی می‌باشد تا آنجاکه توصیه شده است بدون استفاده از یک مشاور خبره، شخصاً در این خصوص اقدام نکنید.

لذا با توجه به تجربه کارشناسان مؤسسه حقوقی دادآفرینان همای پرنیان در خصوص ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، پلمپ دفاتر و سایر امور تخصصی مربوط به ثبت شرکت‌ها، فرم زیر طراحی و تدوین شده است. کافیست که فیلدهای فرم زیر را بصورت کامل تکمیل نموده و مدارک مربوطه را آپلود نمائید. کارشناسان ما فوراً با شما تماس خواهند گرفت. شایان ذکر است تلفن سامانه تخصصی مدیریت امور ثبت شرکت‌ها، در مؤسسه حقوقی دادآفرینان همای پرنیان به شماره ۸۳ ۱۹ ۳۰ ۳۲ ۷۱ ۹۸+ همواره پاسخگوی سوالات شما مشتریان گرامی می‌باشد. همچنین در صورتیکه در ساعات خارج از وقت اداری سوالی داشتید، می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما، به صورت کتبی یک پیام کوتاه بگذارید تا ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ دریافت کنید.

مدارک، صورتجلسات دستی و سایر اقلامی که در این راستا می‌تواند راهگشا باشد را بصورت zip یا pdf تبدیل و از طریق این فرم ارسال نمائید. همچنین می‌توانید شماره تلفن ۱۰۱۴ ۶۳۳ ۰۹۱۷ را در تلفن همراه خود ذخیره نموده و از طریق نرم افزار تلگرام ، واتزپ و… با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

wp-puzzle.com logo